دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1399 - 13:39
دانشگاه آزاد علیه کرونا ۷۷/ دکتر طهرانچی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از محصولات دانش‌بنیان برای مقابله با کرونا/ با همت بسیجی‌ها به کشور صادرکننده تجهیزات مبارزه با کرونا تبدیل شدیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همت مردم و بسیجیان موجب شد ما را از کشوری که در تحریم بودیم به کشوری صادرکننده تجهیزات دانش‌بنیان و وسایل مبارزه با کرونا تبدیل کند.
کد خبر : 486492
637223670943904185_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در حاشیه مراسم «رونمایی از آخرین دستاوردهای پژوهشکده علم و فناوری ثریای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات» که امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کرونا با وجود اینکه ویروس منحوسی بوده و جامعه جهانی و کشور ما را تحت تأثیر قرار داده است؛ اما با همت مردم خوب ایران، بسیجیان، خانواده دانشگاهیان و جامعه علم و فناوری موجب شد که در زمان کوتاهی کاستی‌ها جبران شود.
وی افزود: امروز بنده و همکارانم از محصولات پژوهشکده «ثریا»ی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌ و تحقیقات و بسیج دانشجویی واحد پرند بازدید کردیم؛ انصافاً اقدامات دانشجویان بسیجی برای مقابله با کرونا خوب است و درواقع همت این عزیزان و مردم موجب شد ما را از کشوری که در تحریم بودیم، به کشوری صادرکننده تجهیزات دانش‌بنیان و وسایل مبارزه با کرونا تبدیل کند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: به پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مأموریت داده‌ایم که از محصولات دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای سراسر کشور که از اسفندماه ۹۸ برای مقابله با کرونا ساخته و طراحی کرده‌اند، حمایت کند.



دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم «جهش تولید» را که در عرصه مقابله با کرونا صورت گرفته است، حمایت کنیم و این روند متوقف نشود؛ بسترهای بسیار خوبی آماده شده است که با حمایتی که انجام می‌شود می‌تواند بیشتر مؤثر واقع شود.
گفتنی است، در این مراسم دکتر طهرانچی از «سامانه تبدیل‌کننده محلول پایه الکل و غیرپایه الکل به پودر با قابلیت پاشش با بیش از ۱۰ متر به نام تندر ثریا» بازدید کرد.
انتهای پیام/۴۱۱۸/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته